Sunday, April 5, 2015

GPS

බස්රථය මින්නේරිය හමුදා නිවස්නය පසුකළා පමණි.. ඊලග නැවතුමෙන් ගොඩනැගුනු පිරිසට සිත්සේ අසුන් ගැනීමට තරම් ඉඩකඩක් බස්රතය තුල තිබීම කාගේත් සතුටට හේතුවූ බව පෙනුනත් ආදරවන්තයින් දෙදෙනෙකුට එය එසේ නොවුයේ රථයේ පෙම් මුල්ල තරබාරු සිරුරකින් වෙන් වු බැවිනි. ඔවුන් ඉතිරි ඉඩ ලබාගැනීමට අසාවෙන් එදෙස බැලුවද ආදරයක රසය විදි දාසක් එහි නොවූ ලෙසකි. අවසානයේ ඔවුන් ගේ ආසනය වුයේ මා සිටී 3 දෙනෙකු අසුන් ගත හැකි රිය අසුනේ ජනේලය අසල කෙළවරය. මා ඔවුන්ට බාදාවක් නොවන්නට ගත් උත්සාහය දන්නේ මාම පමණකි.
තරමක් හැදී දඩි තාරුණ්‍යයේ අවසන් කෙලවර සිටී පුද්ගලයා බලු බැල්මෙන්ම හමුදා නිලධාරියෙකු වු බව එත්තුගන්නට තරම් කරුණු කාරණා එහිවිය. ඊට තරමක් වයසෙන් බාල වුව පෙනුනද ඇයද තරමක වයස එකියකි. දෙදෙනා රහසින් කතා බහේ යෙදෙමින් කුළුපග පෙම්වතුන්ගේ මුකුලිත ජවනිකාව බස්රතයේ මවන්නට වුයේ අන් අයට බාදාවක් නොවන්නට බව මතක් කල යුතුමය. ඔවුනට උවද කිහිප විටක් "ටිකට් ගත්තද ?" අසමින් අසුනෙන් අසුනට ගිය කොන්දොස්තර තැනට වඩා බාදාවක් කරන්නට කිසිවෙක් නොවීය.
බසය හබරණ මංසන්දිය පසුකල පසු දෙදෙනා මදක් නොඉවසිලි මත් වු බවය මට හැගි ගියේ. දෙදෙනාම කතා බහ වෙනුවට මග සලකුණු පිරික්සන්නට වු අතරම සාක්කුවෙන් ඇදගත් කොලයක යමක් පිළිවෙල කරගන්නට වෙහෙසුන බවක් පෙනුනි. ඒ පිලිබඳ අවධානය වෙනස්කරන්නට මම බස්රථයේ රුපවාහිනියට හිස යොමන විටමය "මල්ලි මට සිගිරිය උඩ හන්දිය තියන තැන කියන්න පුලුවන්ද ?" යනුවෙන් ඔහු ඇසුයේ .. සැබවින්ම ඒ අසු තැනට පැය භාගයක පමණ ගමනක් ඉතිරිව තිබෙන බව මම ඔහුට දන්වුයෙන් ඔහු මදක් නිහඩවී "එතැනදී පොඩ්ඩක් කියනවද මට ?" යැයි කතාවට පසු වදනක් එක්කළේය. "මම ඊට කලින් බහිනව අයිය" .. මගේ පිළිතුරින් ඔහු මදක් වෙලේවි වුවද සාක්කුවෙන් රැගත් කොලය ම ඇත තැබිය..
මෙන්න මෙතන අදුනගන්න විදියක් කියන්න මල්ලි අපිට බහින්න කොන්දොස්තරට කියන්න විදිහක් දන්නේ නැනේ. කොලයෙහි වුයේ යම් තැනක් දක්වන සිතියමකි එය හබරණ දබුල්ල මාර්ගයේ අතින් ආදී සිතියමක් බවත් එහි නිරවද්‍ය තාවය පැසසිය යුතු බවත් ම මගේ ජංගම දුරකථනය ආදාරයෙන් දැනගතිමි.
විස්තර කතාවෙන් කුළුපග වු ම "අයියල සිගිරි යන්නද ?" යනුවෙන් ඇසුයේ සිගිරිය හන්දිය අසලින් බසින්නේකුගෙන් ඇසිය යුතු මොඩම ප්‍රශ්නය බව නොදැනම නොවේ ?. නමුත් ම ලද පිළිතුර මෙසේ විය.
"ඔවු මල්ලි අද අපි දෙන්නට පැය 12ක නිවාඩුවක් හම්බුනා. අම්මල එනවා කිවු බබාලව අරන් මේ හන්දියට. මම අවුරුද්දක් දැන් මෙහෙ තාම දන්නේ නැහැනේ සිගිරි හන්දිය."

No comments:

Post a Comment